Państwo Polskie

Opis forum


#1 2014-10-26 17:58:02

Grzegorz Kowalski

Administrator

Zarejestrowany: 2014-10-26
Posty: 10
Punktów :   

Tutorial

Spis treści

I Tworzenie wirtualnej postaci
II Rolnictwo
III Przemysł
IV Kopalnia
V Polityka
VI Bank


Tutorial

I Tworzenie wirtualnej postaci

Na początku przygody w naszej mikronacji musisz zgłosić swoją wirtualną postać do gry. Zrobisz to wchodząc w ten link http://www.panstwopolskie.pun.pl/viewtopic.php?pid=3#p3. Po zgłoszeniu czekaj aż Twoje zgłoszenie zostanie zaakceptowane. Po zaakceptowaniu możesz śmiało korzystać z wszystkich dostępnych opcji. Na start każdy otrzymuje 2 000 MKP

II Rolnictwo

Rolnictwo jest jedną z trzech prac, która przynosi stały dochód i jednocześnie zapewnia zaopatrzenie armii Państwa Polskiego. Jest to bardzo ważna dziedzina i rolnicy zawsze będę potrzebni. Działalność rolniczą może założyć każdy. Aby kupić pole należy mieć odpowiednie środki i zgłosić swoją działalność w tym temacie http://www.panstwopolskie.pun.pl/viewtopic.php?pid=5#p5

Po założeniu działalności czekaj aż Twoja działalność zostanie zaakceptowana. Gdy to się stanie powstanie temat z Twoją działalnością. Tam możesz kupić pole uprawne na którym będą produkowane żywność i konie. Na każdym zakupionym polu możesz mieć pięć pól uprawnych. Pole uprawne kosztuje 100 MKP. Za każde pole uprawne otrzymujesz:
-20t żywności/2 tyg
-5 koni/2 tyg
-100 MKP/2 tyg
Pola uprawne mają swoją mechanizację. Na początku każde pole uprawne ma mechanizację 1. Mechanizacji jest 20. Każda mechanizacja kosztuje 100 MKP i zwiększa dochód z pola o:
-5t żywności/2 tyg
-2 konie/2 tyg
-50 MKP/2 tyg
Mechanizacje możesz zwiększyć w temacie ze swoją działalnością.

Dochód z pól jest podzielony pomiędzy państwo i gracza. Do państwa idzie żywność i konie natomiast gracz otrzymuje pieniądze.

III Przemysł

Przemysł jest jedną z trzech prac, która przynosi stały dochód i jednocześnie zapewnia zaopatrzenie armii Państwa Polskiego. Jest to bardzo ważna dziedzina i przemysł zawsze będzie potrzebny. Działalność przemysłu może założyć każdy. Aby kupić działkę należy mieć odpowiednie środki i zgłosić swoją działalność w tym temacie http://www.panstwopolskie.pun.pl/viewtopic.php?pid=5#p5

Po założeniu działalności czekaj aż Twoja działalność zostanie zaakceptowana. Gdy to się stanie powstanie temat z Twoją działalnością. Tam możesz kupić fabrykę w której będzie produkowana amunicja. Na każdej zakupionej działce możesz mieć pięć fabryk. Fabryka kosztuje 300 MKP. Za każdą fabrykę otrzymujesz:
-1000 amunicji(rodzaj wybiera ministerstwo obrony)/2 tyg
-150 MKP/2 tyg
Fabryki mają swoją mechanizację. Na początku każda fabryka ma mechanizację 1. Mechanizacji jest 15. Każda mechanizacja kosztuje 150 MKP i zwiększa dochód z fabryki o:
-100 amunicji/2 tyg
-70 MKP/2 tyg
Mechanizacje możesz zwiększyć w temacie ze swoją działalnością.

Dochód z działek jest podzielony pomiędzy państwo i gracza. Do państwa idzie amunicja natomiast gracz otrzymuje pieniądze.

IV Kopalnia

Kopalnia jest jedną z trzech prac, która przynosi stały dochód i jednocześnie zapewnia zaopatrzenie armii Państwa Polskiego. Jest to bardzo ważna dziedzina i kopalnie zawsze będą potrzebne. Działalność kopalni może założyć każdy. Aby kupić kopalnie należy mieć odpowiednie środki i zgłosić swoją działalność w tym temacie http://www.panstwopolskie.pun.pl/viewtopic.php?pid=5#p5

Po założeniu działalności czekaj aż Twoja działalność zostanie zaakceptowana. Gdy to się stanie powstanie temat z Twoją działalnością. Tam możesz kupić tunele w których będzie wykopywane żelazo. W każdej zakupionej kopalni możesz mieć pięć tuneli. Tunel kosztuje 400 MKP. Za każdy tunel otrzymujesz:
-3t żelaza/2 tyg
-200 MKP/2 tyg
Tunele mają swoją mechanizację. Na początku każdy tunel ma mechanizację 1. Mechanizacji jest 10. Każda mechanizacja kosztuje 200 MKP i zwiększa dochód z tunelu o:
-1t żelaza/2 tyg
-70 MKP/2 tyg
Mechanizacje możesz zwiększyć w temacie ze swoją działalnością.

Dochód z kopalni jest podzielony pomiędzy państwo i gracza. Do państwa idzie żelazo natomiast gracz otrzymuje pieniądze.

V Polityka

W grze możesz również zostać politykiem(choć śmiało możesz zajmować się rolnictwem, przemysłem, kopalniami i polityką jednocześnie).

Na początku zachęcamy do dołączenia bądź stworzenia własnej partii politycznej. Partie polityczną stworzysz w tym temacie http://www.panstwopolskie.pun.pl/viewtopic.php?pid=6#p6. Po złożeniu wniosku czekaj aż Twoja partia zostanie zaakceptowana.

Teraz wszystko zależy od prowadzonej przez partie polityki i Twojej pozycji w niej. Możesz zgłaszać się do sejmu z list wyborczych partii i tam zasiadać w sejmie. Jeśli jesteś wysoko postawiony w swojej partii być może obejmiesz posadę ministra.

Politycy odpowiadają za funkcjonowanie państwa. Wszystkie ustawy przechodzą przez nich.

Wypłaty polityków

Prezydent - 1000 MKP/2 tyg
Premier - 800 MKP/2 tyg
Minister - 500 MKP/2 tyg
Członek sejmu - 200 MKP/2 tyg

VI Bank

W banku każdy ma swoje konto. Na początku każdy otrzymuje 2 000 MKP. Na Twoje konto wpłacana jest Twoja wypłata. W banku możesz wziąć kredyt. Kredytów udziela prezes banku z konta banku. Przy spłacie kredytów oddaje się o 10% więcej. Termin spłaty kredytu wybiera prezes banku.

Prezesa banku wybiera minister gospodarki i może go zmieniać dowolnie.

Prezes banku ma zapewnioną wypłatę w wysokości 400 MKP/2 tyg.


To koniec poradnika mam nadzieję, że przyda Wam się w funkcjonowaniu w naszej społeczności.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.054 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.madriversteam.pun.pl www.animovies.pun.pl www.darmowekody.pun.pl www.biomed-pollub.pun.pl www.kingkhan.pun.pl